RSS

baby qushi nak merangkak…

salam,genap usia 8bulan sahaja baby qushi aku dah mula nak merangkak (berkaki empat).Alhamdulillah,sehingga kini baby qushi on BF dengan aku.Iya lah,mengeratkan hubungannya lagi dengan ibunya ni..hihi…Tapi baby aku memang aktif lah sangat.Dia Tak nak duduk walker lama sangat.Dia nak menjalar bila dilepaskan ke lantai.Aku juga yang akan kejar dia.Nak harapkan kakak dia,urmmm…hampeh doh…kakak dia dah lah tak reti nak pangku.Tapi mujur lah baby qushi ni kuat makan.Bila aku bagi je sekeping rusk,dia duduk diam dalam walker.Senang sikit.Tak lah semput nafas ku mengejar baby qushi.Minggu depan 9hb nov,nenek qushi dah nak datang dari sandakan.Mesti nenek qushi rindu qushi..hehe…aku lagi lah rindu dengan nenek qushi tu..hehe..

 

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: